<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/plusone.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d8928022\x26blogName\x3dAll+Dressed+Up+%26+Nowhere+to+Go\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLACK\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttp://spangiepantz.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den_AU\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://spangiepantz.blogspot.com/\x26vt\x3d-6406895674394972532', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

Sunday, May 13, 2007

Sooo.
Friday didn't exactly go according to plan, was sposed to study and then practice hair and make up for next day with mosie! :
HOWEVER.
mum and dad decided to invite people over for dinner, which means we couldn't do either.. ):
but after dinner we had some fun playing Fish with my cool Cadbury cards from the Cadbury show bag :D then we played "Batteries", same thing as Spoons but we didn't have any spoons in the room, so i just grabbed whatever was nearest. :D haha.
Then the card game novelty wore off, and Mosie suggested we play 26 Pickup. obviously i had one thing on my mind....
WTF.
heh. then she proceeded to flick half a deck of cards at me.
"oh i get it now, we have to pick up 26 cards"
numbnut!!
so we started to flick cards at each other, which then became a huge card war!!
**dum dum dummmmmm**
childish i know, but it was so much fun :D i think we must've paper cut each other lots. haha
it was fun, we had to wear safety glasses.
:D
****
next day, got up at around 10-ish, and Mosie felt like making pikelets, so we headed over to the shops to get self-raising flour. :) also picked up pressies and cards for sarah t and ruthy!
oh btw,
HAPPY 18th BDAY RUTHY!
yeah i doubt she'll see that but ahh well, all in good spirit :)
and also got Maddi a cool Birthday tiara! :D which she wore for most of the night too :D
so, we got home, made pikelets which took pretty long.. wish i got some photos! but i did make them today for Mother's Day for mum :D so i'll get those on later on another post.
so anyhow, Mosie and I researched some funk 60s make up looks, then started to get ready to rumble!! Oh alright, not really. We did start getting ready. Moe's hair was frickin awesome when we were done :D real 60s babe (: my hair was just nasty.
hahaha. but i put some major fake eyelashes on, i think i'm addicted. and i had MAJOR liquid eyeliner. hahaha. it doesn't show that well in photos :]
so, after rushing to Mads and Carrot's place, we got there in time! (:
made our way to bowling with Mads parents, where she opened a very cool present from her lil sis.
NIGHTMARE BEFORE XMAS DVD :D
yay.. (: and also a very cool birthday card that sings happy birthday to you. haha.
she was highly amused. :P
arrived at AMF Bowling in Morley, and carrot was highly mortified but she got over that :D
everyone was running late to bowling, so carrot and i waited outside to wait for them, but it was way too cold.. (:
soon everyone came, and they all looked gorgeous :) and caitlyn and chloe definitely were best dressed in op shop apparel, complete with higher than waistline pants and a pink top with fur collar :P
Me with Birthday Girl Mads!! And her cool Happy Birthday tiara. hehe

Carrot the PRO bowler, i believe she won the first game overall, and got quite a few strikes! (So much for not liking bowling carrot!)

3 very beautiful ladies and my besties :D lov u guys!! :)

Bowling was pretty fun, i love it muchly and i also suck muchly. i did get one strike and lots of spares though. hahaha. lovelovelove.
i think i came third in the 2nd game. yay!
and the ball also nicely ripped the top of my thumbnail off. haha. it was absolutely lovely.
After bowling was over, we all headed off to Retro Betty's near Innaloo shopping centre.
it was a fun ride in the car because we had two cars trailing and we were all hyped up hoping they would not get caught at a red light, we had to stop once for the last car to catch up! :)
twas a very cool retro restaurant cafe thingy which served burgers and nachos and pancakes haha. i ordered a "booty"(wtf? haha) burger, which had chicken, lettuce, cheese, mayo and bacon. mmmm.
caris had a nice big bowl of wedges! hahaha. i think she actually succeeded in finishing them lol.
so after lots of good ol catch ups, tons of photos and very full stomachs, we left the place and headed back to mads and carrots place.
kudos to mads parents who shouted everyone's meals and drinks! :D thanks for the lovely night!
got back and mads, cato, carrot and moe had lovely half frozen strawberry daiquiris.. and after about an hour i headed home.. (: so overall it was pretty good fun catching up and bowling and eating :) thanks maddles !! :D
and Mothers Day post will be up later, now i have to go an assemble some weird thing mum bought for herself because she is unable to do it by her lonesome. :P heh. and i also have to finish shitty PR report for tuesday.
ciaociao for now!

Photobucket 10:03 am ♥


Photobucket

Photobucket
This blog is my e-diary, where I pen my thoughts, and ramblings for the day. It's also full of random photos, which may seem unnecessary. I am what I am, and what I am is a memory keeper. There won't be any intellectual drivel or anything with great meaning, so if you're looking for anything like that, wrong place for you! :)

♥ Perthopia.
♥ Bach of Design.
♥ Photography ♥
♥ MCR. Paramore. Kyo.
♥ Music. Movies♥. Books.
♥ Shoes. Bangles.
♥ Haley Williams' Hair colour :P
♥ TWILIGHT :). ♥ H.Potter.
♥ Mugglecast. ♥ Imprint.


Photobucket


Muse-Resistance
Paramore's NEW CD
Demi Lovato NEW CD
Confessions of a Shopaholic DVD!
Twilight Scene IT!
Twilight Saga Official Guide
New Moon Illustrated Companion
Twilight Journals
Twilight Saga HARDCOVERS
NM Calender A
NM Calender B


Photobucket

Bell
Natasha
Nart
Linny
Kiara
Manny & Moo
Chef Spangie
Audz
Carrot
LisaMiraa
Riti
Marika
Moee
Levvi
Jerri
Levi & Jerri

Upcoming Project..... Photobucket


Photobucket





Photobucket

Twilight Singapore
Twilight Source
Twilight Guy
Bella Cullen's Diary
Twilight Widower
Maggie Parke
Mugglenet
Xiaxue
Kenny Sia
Jessica
Ice Angel
iMdb
Twitter
Facebook
Deviant Art


Photobucket

Photobucket


Twitter Updates

    Twitterpalooza


    Photobucket

    October 2004
    November 2004
    December 2004
    January 2005
    February 2005
    March 2005
    April 2005
    May 2005
    June 2005
    July 2005
    August 2005
    September 2005
    October 2005
    November 2005
    December 2005
    January 2006
    February 2006
    March 2006
    April 2006
    May 2006
    June 2006
    July 2006
    August 2006
    September 2006
    October 2006
    November 2006
    December 2006
    January 2007
    February 2007
    March 2007
    April 2007
    May 2007
    June 2007
    July 2007
    August 2007
    September 2007
    October 2007
    November 2007
    December 2007
    January 2008
    February 2008
    March 2008
    April 2008
    May 2008
    June 2008
    July 2008
    August 2008
    September 2008
    October 2008
    November 2008
    December 2008
    January 2009
    February 2009
    March 2009
    April 2009
    May 2009
    June 2009
    July 2009
    August 2009
    September 2009
    November 2009
    December 2009
    January 2010
    February 2010
    April 2010
    June 2010
    September 2010
    November 2010


    Photobucket

    Credit:
    The Stuff: x o x